simbiyotik İki gündür efsane sıcak var. Bebeğim sürekli bir sağa bir sola dönmekten uyuyamıyor. Tecrübeli annelerim nasıl çözüyorsunuz bunu? Odanın nemi %70lerde 28-29 derece. Pencereyi açsam sesten uyuyamıyor. Ne yapacağımı şaşırdım.
Noluyoyaa simbiyotik atletle yatırıyorum ve salonun camını açık bırakıyorum ordan bir serinlik giriyor içeri öyle uyuyor
Irmakprensesinannesi simbiyotik salonda klima var gece acıyorum yatak odasının kapisida acik banyoyu kapatıyorum ewe serinlik geliyor kızıma direk gelmediği için odası hafiften olsa seriliyor nem düşüyor yoksa 28 29 derece çok terliyor veya balkon cam acıyorum o skdle uyutuyorum
Tugcesilam simbiyotik bnm kızımda 18 aylık gündüz 26.5 derece klima actım 25.5 dereceye düştü kısa kollu zıbınla uyuyor üşütürmü diyede korkuyorumm dünde hepatid a aşısı oldu kolu şiş ve kızarık şimdi 15 dkkada bir uyanıyor beşikte bi o tarafa yatıyor bi bu tarafa yatıyor napıcagımı şaşırdımm
simbiyotik Noluyoyaa ben de kısa kollu zıbın giydiriyorum sadece ama bunalıyor. Bezle bile yatsa bunalıyor
simbiyotik AlpsolDan evet ben de istanbuldayım. Kızım 4aylık. Resmen su gibi oluyor gece. Sürekli üstünü değiştiriyorum. Sadece kısa kollu zıbın giyiyor ama yok
Miskokulu2 Ayyy aynı bizz. Klima açmak istemiyorum. Ev sabah akşam güneş alıyo en üst kat bıktık artık. Biz bile sıcaktan kalkıyoruz zıbınla yatırıyırum hep
Irmakprensesinannesi Miskokulu2 klima ya gece bebeginix uyurken açabilirsiniz onun odasını da a ik bırakın klima her yeri serinletir benim ewim de aşırı öğlen güneş bir vuruyor akşam 7 8 de anca gidiyor kızımda 3 4 kere zibin değiştirdim duş aldıriyorum
ftsdmrhn Benimkide sesten uyuyamiyordu, ama ya sesten uyuyamayacak ya sıcaktan, öyle olunca ben yanına attım kapı pencereyi de açtım uyuyo valla.
Aezgi simbiyotik hahah gel canımm😂😂 benim yatak odam arkada kalkyor günes almıyor ondan serin oluyor 😃 kışında en sıcak oda oluyor ne hikmetse😂
simbiyotik Aezgi eğer taşınırsam bakacağım ilk şey olacak bundan sonra 😂 benim bütün evim sıcak sadece banyo serin😅
Esra17 Bnde İstanbul da oturuyordun derecem yok pijama takımı giydiriyorum ama gece sürekli üst değişiyorum üstlerini ortmuyrum sadece zibinlao yatırsam bilemedim ya
Aezgi Esra17 bence incede olsa örtün ne kadar sıcak olsa bile ben üstüme birsey atma istediği duyuyorum büyük halimleee daha tam sıcaklarda bence gelmedi gündüz sıcak ama gece ve sabahları cok sıcak değil ince pijama ve pike ideal gibi
simbiyotik Esra17 kısa kollu zıbın üzerine ince bir müslin örtüyorum ben sadece bacaklarına. Üşür diye düşünüyorum örtmezsem. Ama yine sürekli su gibi oluyor sürekli üst değiştiriyorum
simbiyotik Tugcesilam siz yine klima ile az da olsa düşürebilmişsiniz. Ben onu da yapamıyorum 🥲 nem çok yüksek evde