Sinoom valla bizimkisi ishaldi ikinci gün daha da arttı sonra ateş olunca acile gittik orada söylediler ama ben daha rotavirüs nedir bilmiyordum. Çok sağolun. Zaten ateş ishal ve kusma belirtileriymiş öyle dedi doktor. Daha sonra yatış verdi bebek çok küçük kendi kendine atlatamaz gözetim altında tutulması gerek dedi. Yattık öyle ilaç da vermediler hemşireler dedi kendi kendine geçmesi lazım daha doğrusu ishali durduramayız içindeki mikrop anca o şekilde gider dedi oğlum durmayınca ağrı kesici verdiler dördüncü gün de geçti ishali eve gönderdiler. Eve geldikten iki gün sonra tekrar başladı ben sürekli sıvı desteği sağladım ondan sonra geçti gitti ama çok zor bir süreç Allah herkesin yardımcısı olsun. Bebeklerde daha zormuş. Küçük olunca ilaç bile veremiyorlar. Bir de ben oğluma çok dikkat ederdim evden bile çıkmıyorduk ağız yoluyla öpmeyle yediklerimizdenhatta sudan bile bulaşabilir dedi doktor.