Gamzekarakaya ili gün önce pipisinden kan geldi susuz kaldığı İÇİN dedi doktor ondan sonra dün sabahtan beridir ishal. Bugün hiç durmayan hiç uyumayan bir çocuk oldu. Gece de uyumadı bende doktora getirdim. Akşama kadar tahlil yapıldı bir şey çıkmadı bize illa kakasını yapsın ve dediler ama tututalamayacak kadar sıvı hatta bacaklarından akıyordu. En sonunda zor bela o sıvıyı kabın içine koyup gönderdik. İçinde pozitif çıktı dedi. Şimdi enfeksiyon hastalıklarında yatıyoruz. Bizimle beraber bir sürü kişi var böyle hasta olan. Hastane ishal olanlarla dolu. He bu arada sabah ateşi 37 olmuştu bir ara 38 oldu. Öyle işte. Kafam çok dalgın karışık yazmış olabilirim kusura bakmayın