Kuzu aynı beni anlatmışsın ,bende doktora gittim herşey normal 2 yıla kadar böyle gecikmeler kanamaları normal sayıyoruz sadece fazla agrın olursa sana bağlı çıkartabiliriz demişti bana dupaston vermişti kullandım şuan sürekli kanamam yok ama düzensizliğim devam ediyor