Kızlar 4 ay önce spiral taktırdım 2.5 ay kanamam oldu doktor hap verdi kanamam kesildi 20 gün önce tekrar gittim bı sorun yok spiral de yerinde dedi ama 45 50 gündür hasta olmuyorum bu arada 10 aylık bebeğim var emziriyorum acaba normal mi böyle olanlar oldu mu