Tubasahra 125 gr margarin oda isinda , yarım çay bardağı sıvı yağ, 2 yemek kaşığı pudra şekeri ( dolu), 2 yemek kaşığı nişasta (dolu) 1 paket vanilya, çay kaşığı ucu ile kabartma tozu , aldığı kadar un ( normal kurabiye hamuru gibi) uzeri için reçel kullanıyorum ben