_BirKalpteikiPrens_ kirada oturuyoruz lojman şans işi biraz. Şehir dışına göreve gidiyor malesef. Eşinizde elektrikçiyse oda istikam bölümüne mensup benim eşimde izalasyon ustası. Sehir dışına (genelde doğu sınırları oluyor) karakol yapıyorlar. Bazen bayrama gelemediği bile oluyor malesef. Birde çok saçma bir sistemleri var mesela benim eşimin görevi sadece izalasyon oda bir inşaatta en fazla iki hafta sürüyor. O iki hafta götürüp getirmek yerine inşaat başlar başlamaz götürüyorlar inşaat bitene kadar 5-6 ay herneyse orada kalıyor. İşi olmayan şeyleri yapıyor kalipciya, duvarciya vs yardım ettiriyorlar işi olmadığı halde. Gerçekten nefret ettik artik ama dışarda calisarakta bu maaşı almayız.