SGeceC Bebimde yakın bir arkadaşımın burnu kırıldı ve ameliyat oldu. Gerçekten burnu çok güzel oldu. Ama bazı doktorlar isteğe özel yapmıyor. Bir doktor buldum estetik olan var ama bir sebebe mi bağlı bilmiyorum. Doktorla görüşmeyi düşünüyorum. Para istemesi de hiç mühim değil. Aynaya bakmak bile istemiyorum artık