KBBde burun estetiği olan var mı? Bir kere ameliyat oldum. Burnumun teki kapalıydı ve nefes alamıyordum. Doktor kapalı ameliyat yaptı, bununla birlikte kikirdigi almis. O yüzden burnumun ucunda kıkırdak yok ve burnumun ucu düştü. Gittigim baska bir doktor bunun çok sıkıntı çıkaracağını ve burnumun ucunun hızlı bir şekilde düşme yapacağını söyledi. Bide burnumda kemer var. Zaten burnum büyüktü, ameliyattan sonra daha da uzun bir burna sahip oldum. Üstelik hala nefes alamıyorum ve ameliyattan sonra şiddetli baş ağrısı başladı. Surekli burnum akıyor. Nezle olduğumda burun akintim belki bir ay sürüyor. Cok tıkanıyor. Ben KBBye alanında iyi bir doktora randevu aldım. Hem bu sorunumun çözülmesini hemde burun estetigi olmak istiyorum. Ücret talep etmesi sorun değil. Bulunduğum ilde estetik doktoru yok. Ya da var ben randevu bulamıyorum. Kbbde estetik olan var mı? Ücret talep ettiler mi yoksa doğrudan reddediyorlar mi?