2 gündür Bebelac Gold kullanıyorum. Direk geçiş yaptim. Kakasını da zorlanmadan yapıyor gazını da çıkarıyor çok şükür 🙏her seferinde 120 CC veriyorum iştahlı yiyor. Ama kilo alımı nasıl olacak şimdide sıkıntım o😟 inşallah iyi gelir Güneş ime 🌞
hepinize çok teşekkür ederim fikirleriniz ve ilginiz için 😍