Tugba06 bizde 5ay 18 günlüğüz bizimde aşımız bir 10-12 gün sonra bende çok korkuyorum çünkü benim kızımın 4.ay aşısından sonra kakası hep kanlı oldu, alerji olabilir diye çocuk gastroya yönlendirdi beni de diyete soktu,süt ve süt ürünleri yumurta vs yiyemiyorum. Kan durdu ama mukuslu yapışkan sulu hala. Bir ebe arkadaşım aşılar çocuklar da kaka da kan da yapıyor kızımda aynısını bende yaşadım dedi. İnanın hem yaptırmak hem yaptırmamak istiyorum. Var mı aynı durumu yaşayan.😪