Tugba06 Kızlar 2 haftaya 6.ay aşımızı olcaz ama tedirginim ben yine. 4.ay asısında hafif ates yapmıstı sıkıntı olmadı cok sukur ama 6.ay aşısı daha zor diyorlar.. Canım sıkıldı.. Yaptıran anneler ne gibi yan etkileri oldu? Yan etki yaşamayanınız var mı?
thecamellia Tugba06 bizim sadece 2. ay aşısında ateş yaptı oda calpol verince düştü diğerlerinde ateş olmadı hiç sadece huysuzluk yaptı yaa şöyle kendi bebeğine bakarak başka anneleri korkutan kişileri anlamıyorum her bebek farklıdır korkmayın ateş ve huysuzluk yapar en fazla oda 2 gün ya sürer ya sürmez
Sontvbukucu Tugba06 ilkinde olmadıysa ikincisinde de olmuyor demisti doktor ve sağlık ocağındaki hemsire. Bizde bir sıkıntı olmadı sadece menenjit asisi ates yapmıştı. Calpol vermiştik düşmüştü. Bide her bebek bir degil.
Deletedmom_11 Tugba06 Bizim de 2 hafta var 6 ay aşısına diğerlerinde hafif Ateş huzursuzluk yapmıştı birkaç gün boyunca başka bir şey olmadı çok şükür
Yenidoganbakimi Tugba06 bizde düm yaptırdık çok şükür ateş falan olmadı sadece akşam uykudan önce mızmızlandı o kadar
Tugba06 thecamellia cok tesekkur ederim.. Gercekten ben de cok kızıyorum pat diye soylüyorlar sanki zamanında kendileri aynı yoldan geçmemişler aynı tedirginlikleri yasamamıslar gibi 😔
Tugba06 Sontvbukucu tesekkur ederim.. Her bebek bir degil evet ama oyle bir anlatıyorlar ki bir anne olarak içime kurt düşüyor.. Ben sormuyorum sorsam neyse pat diye soyluyorlar.. Aaa 6.ay asısı mı yaklastı cok zor VS.. Sinir oluyorum 🙄 2.ay asımız da hiç sorun yasamamıstı 4.ay asımız da hafif ates oldu bu ası da beni korkutuyor inşallah Bi sıkıntı yaşamayız 🙏
thecamellia Tugba06 kesinlikle korkmayın sadece aşı ateş ve huysuzluk yapar en fazla çok huysuz olursa calpol den verin rahatlatır
Tugba06 Deletedmom_11 bizim de diğerleri rahattı sadece Bi 4.ay aşımız hafif ateş yapmıstı o kadar.. İnşallah bu da kolay gecer 🙏
Sontvbukucu Tugba06 korkmayın. Maalesef bu boyle bana da ayni şeyleri diyorlardı ama benim bebegimde devlet asılarının hiçbiri ateş yapmadı. Sadece menenjitte oldu zaten çoğu bebekte oluyormuş. Bide en fazla 1 gun sürüyor huzursuzlugu. Cok da abartılacak bir durum yok yani siz bosverin onlari 🙂😂
Sontvbukucu Tugba06 bununla her konuda karsilasacaksiniz. Herkes çıkıp benim bebegimde böyle oldu olmadi diycek. Siz bebeginizi dinleyin. Her bebek kendine özeldir. Ne asisi tutar ne boyu ne kilosu. 🙂
Tugba06 Sontvbukucu inanın aynı seyi düşünüyorum genelde kulak asmam milletin soylediğine ama aşı benim hassas noktam işte korkuyorum 🥺
Sontvbukucu Tugba06 en kotu ihtimal bebeğinizin atesi çıkacak huysuz olacak uyurken mizmizlanacak vs. Calpol verdikten 20 dk sonra agrisi dinecek. Yani en kötüsü bu. Düşünün