Necvaayyldz -Ozge16- online kullanıyorum ama çok nadir dediğim gibi Migros hiç kullanmadık online ama eşime söylerim öyle yaparız olmadı canım teşekkür ederim ☺️
Masalmmmmmm Necvaayyldz dalan granül sabun deterjan temiz içerikli. Prema ve onun anneliği takip ediyorum önermişti temiz içerikli tavsiye ederim
Necvaayyldz Masalmmmmmm evet gerçekten Dalan çok çok güzel kullandım bi alerji vs de yapmadı ya Dalan kullanıyorum yada dalin ama aldığım market bayadır Dalan getirmiyo alamıyorum o yüzden bende dalin sıvı deterjan alıyorum
Hellomoto Necvaayyldz ben kullanıyorum kendimize bile deterjan olarak üni baby yada baby land kullanıyorum ben bebeğin kıyafetlerini sık değiştiriyorum kirlenmese bile yıkıyorum çok terliyor çünkü
Necvaayyldz Hellomoto evet canım baby şans şok marketlerde satılan dimi memnun musun peki bebe land dan
Sedanindenizi Necvaayyldz Simdiye kadar kullanmiyord ama artik vaslasim minis migrosun yumusaticisi ve roxy granul sabun kuaniyorum yikamadan sonra ekstra durulama yaptiriyorum olurda arinmamişsa falan diye. Sukur bebisimin cildine tahris falan yapmadi
Necvaayyldz Sedanindenizi çok şükür canım sevindim valla bende roxy kullandım 1 kere ama bebeğime yaramadı ya çok kaşıntı yaptı vücuduna anlamadım neden bende dalin sıvısını aldım tekrar ama Migros’un minies olanı kullandım 1 kere oda çok hoşuma gitti
merve171214 Necvaayyldz yumuşatıcı kullanmıyorum bizim için bile önerilmiyor ben deterjan olarak siveno kullanıyorum içeriği temiz 😊
[silindi] Necvaayyldz ben kullanıyordum dalin ama doktor ve.bi arkadaşım kullanma dedi kendimize kullanıyorum ya seviyorum
Necvaayyldz [silindi] bende bebeğime kullanmıyorum ama kendimize alıyorum bende seviyorum ama çok dökmüyorum yarım kapak çok pahalandı çünkü baya gitsin diye 😀
Tgctncr Green clean markası hem vegan hem kokusuz. Ben hem yumuşatıcısını hem deterjanını kullanıyorum. Temiz içerik kokusuz derseniz yenidoğandan itibaren kullanabilirsiniz
Merveada21 Necvaayyldz Omo nün bebekler için sıvı deterjanini kullanıyorum parfümsüz memnun kalmadım ama üni Baby parfumsuz sıvı deterjanı da çok iyi bı de sabun tozu oneririm
Rainnnn Necvaayyldz ben ilk green aldım sonra evde bitti acil olunca getirden uni aldım çok memnunum . Yumuşatıcıyı çok az koyuyorum