Grlnl evet haklısın bende 1 kere bize aldım farmasinin kini çok güzel kurutma makinesi çok güzel bende almak istiyorum ama yerim yok o yüzden alamıyorum yumuşatıcılar zaten çok pahalandı gerçekten en uygunu 30 TL bende almam daha artık napim yada alırım sadece havlulara kullanırım çünkü onlar sertleşir diye düşünüyorum