Ay bende üç gündür bu durumdayım hatta kayınvalideme geldim kalmaya diyorum Burda güzel besleyemiyor muyum diye düşünmeye başlamıştım hatta küçük su biberonunda 30 ml günde 3 kere bitiyor 90 ml su içiyor meyve suyu ıhlamur vs onlar hariç ama yine de bezi boş kaka yapıyor çiş yok öyle