QueenMommm Bı kaç gündür bez sayısı 2 ye düştü normal mi sütüm geliyo güzel emiyo 6.5 aylıkken 8,250 ydi kilosu ama bez sayısının azalması beni tedirgin etti 🤷🏼♀️
Arzuuk62 QueenMommm 2 aylığız bizimde bez sayısı düştü sıcaktan dolayı bide terlede atabiliyomuş bi kaç kişiye sorduğumda öyle dedi
Aloneeee QueenMommm 2 çok az gibi geldi. Doyduğundan eminseniz suyu mu çoğaltsanız acaba bilemedim 🤔 bir doktora sormakta fayda var tabi. Benim oğlumda 7 aylık ama hala 4 bez fln değiştiriyorum dolu dolu. Huysuzluğu var mı? İdrar yolu ile ilgili sorun olursa veya tıkanıklık vs olursa da çiş azalıyor.
QueenMommm Dondurmalikahve evet çok terliyor fazla dolmuyor bezi zar zor doluyor diyebilirim önceden gece emzirdigim zaman sabah bezi çok dolu olurdu şimdi olmuyor
Dondurmalikahve QueenMommm Çişli bez sayısı yenidoğduğu zamanlar da önemli ortalama 6. aydan sonra doyup doymadığına çişli bezden bakılmaz. Suyu az içiyorsa vücudu susuz kalmıştır ayrıca ter ilede atıyolar vücuttaki suyu
QueenMommm Aloneeee suyu içmek istemiyor sadece ek gıda aldıktan sonra biraz içiyor sonra verdiğim zaman tükürüyo huysuzluk yok ama biraz hasta burnu akıyor birazda öksürük var
Aloneeee QueenMommm geçmiş olsun cnm. O zmn daha sık emzirip dene bir yarın baktın düzelmedi doktora götürürsün İçin rahat etsin
QueenMommm Aloneeee doktordan idrar tahlili ister veremiyoruz onuda bı kere başka bi sebepten istemişti verememiştik kız bebek idrar poşetine çok zor yapması 🙁
QueenMommm Dondurmalikahve içmiyor kız suyu e bebekten aldım su gene tükürüyo ek gıdadan sonra az bişey içiyor
Aloneeee QueenMommm ahh kızımda ne çok çekmiştim idrar yolu enfeksiyonundan. Sürekli tekrarlardı sürekli o poşeti takıp başını beklerdim 😒
minisbalam QueenMommm aynı durum bizde de var. Birkaç gündür bezini çok ıslatmıyor. 2 veya 3 defa degistiriyorum. Acaba doymuyor mu düşüncesine kapıldım.
minisbalam QueenMommm benimki de mutlu oluyor. Oynamaya başlıyor. Ama bezini pek doldurmayınca ister istemez şüphe oluşuyor.