Eminer Bebeğim 2 aylik ve 38 ateş-i cok nadir düşüyo 37.6 oluyo en düşük aşı olmadik surekli bezle siliyom ama yok ayni oluyor birakinca zadece zibinla ve corapla durduruyorum
Eminer Bebeğim 2 aylik ve 38 ateş-i cok nadir düşüyo 37.6 oluyo en düşük aşı olmadik surekli bezle siliyom ama yok ayni oluyor birakinca zadece zibinla ve corapla durduruyorum bende mi fitil alsam acaba
serencakarli Nkht2705 doktorumuz öyle söyledi o yüzden bir çay kaşığı pek fayda etmiyor sen bir tatlı kaşığı ver dedi birde aşıya götürmeden evvel ver sabah öyle hiç ateş yapmıyormuş biz soradan öğrendik maalesef geç oldu 😊
serencakarli Nkht2705 doktorumuz öyle söyledi o yüzden bir çay kaşığı pek fayda etmiyor sen bir tatlı kaşığı ver dedi birde aşıya götürmeden evvel ver sabah öyle hiç ateş yapmıyormuş biz soradan öğrendik maalesef geç oldu 😊
serencakarli Nkht2705 doktorumuz öyle söyledi o yüzden bir çay kaşığı pek fayda etmiyor sen bir tatlı kaşığı ver dedi birde aşıya götürmeden evvel ver sabah öyle hiç ateş yapmıyormuş biz soradan öğrendik maalesef geç oldu 😊
serencakarli Umracncihagir evet canım doktor öyle söylemişti aşıya gelmeden önce Calpol ver azıcık bir tatlı kaşığı tam doldurmadan ateş oluyormuş ama huysuzluk yapabilirmiş faydası oluyormuş bizde artık bundan sora ki aşılarında yapıcaz çünkü 2 aylık aşısında söylemişti
Umracncihagir serencakarli anladm canm cok tesekkr ederim bnde verym o zman zaten huysuz ona alsknmda ateş olmasn korktmasn benii 🤗