Elifdefnemom Tavsiyem sadece bezi kalsın, 1 saatte bir ölçün, temas ateşin düşmesini engeller çok kucaklamayın, ıslak bir bez ile tüm vücudunu silin, 37.9’u geçmediği sürece şurup vermeyin, gece yine 1’er saat takibini yapın...Biz hiç şurup vermeden bu şekilde atlattık..Bu arada calpol uyku yapar eğer 3 saati geçmeden uyursa mutlaka besleyin...Sevgiler