Peki Poncikannesi606 bizim çocuklarımız da enerjik ne yapalım bu geçici bir süreçtir umarım 3 buçuk yaştan sonra geçer diye umuyorum bir de biz şu an 2 yaş sendromundan 3 yaş sendromuna yaklaşmış durumdayiz küçük bir ergenle uğraşıyorum diz düşünün 😐