Poncikannesi606 Normal mi diye sorduğun şey hareketli oluşuysa çok normal. Davranışlarında algısında anlamasında bir problem yoksa 20 aylık bir bebeğin yerinde duramaması, dolapları dökmesi, çekmeceleri kurcalaması, tv koltuk tepelerine çıkması, sürekli koşması, totosunun üstüne oturmadan sabahı akşam etmesi, mama sandalyesinden atlaması, koltuklarda bebek arabasında oturmak istememesi, her şeyi ellemesi merak etmesi,her yere koşması, istediği olsun diye ağlaması gayet normal.