Abdurrahman yamantosunannesi benim oğlum doğduğundan beri böyle 2 ay 28 günlük dahada fıçkırıyor bizim reflü çıktı
Batummm Maalesef bizim de öyle reflü çıktı. 4 ay 10 günlük olduk. Ara ara sık sık emzir. Uzun emdiği zaman daha çok çıkarıyorlar. Birde hemen yatırmamaya çalış ben 15 20 dakika kucağımda dik bir şekilde tutuyorum. Biraz da olsa azaldı kusmalar.
yamantosunannesi Evli_Mutlu_Bebelii kusmayla birlikte aşırı ağlıyor geceleri güzel uyuyoruz sorun yok gece beslenmesinde de sabah beslenmesinde de kusma yok akşama doğru başlıyor kusmalar
AnneMi_ne yamantosunannesi Bence çözümü burda değil doktorda arayın. Umarım önemli bir şey değildir. Geçmiş olsun.
Hacer37 yamantosunannesi yani orasida öyle ben kızımda ilk 3 ay hep kustu genelde gazını çıkartirken fiskirir tarzdaydi şuan 3 ay 15 günlük olduk çok çok azaldı kusmasi ben hemen kaldiriyordum gazını çıkarmak için ona bağlıyorum
ayseeeasln21 yamantosunannesi Reflü olabilir canım doktora başvurursan reflü ilacı başlarlar bizimde öyleydi kusmlarimiz tamamen bitti ilaç kullandığımız gibi
yamantosunannesi ayseeeasln21 bugün gittik kan idrar ve gaita tahlili istedi. Kanı verebildik sadece bazı değerleri düşük. Yarın kesin sonucu öğrenebilicez. Ben bu hafta hep dondurma yedim belkide süt alerjisi. Daha önce tüketmiyordum süt ürünü peynir de yemem zaten..
Masalingonunannesi yamantosunannesi reflu yada alerji olabilir gidene kadar takip edin siz sut urunu tukettiginjzde mi oluyor
yamantosunannesi Masalingonunannesi Ben bu hafta hep dondurma yedim belkide süt alerjisi. Daha önce tüketmiyordum süt ürünü peynir de yemem zaten..
Avakado1 yamantosunannesi reflü,alerji,gaz ya da fazlasını çıkarıyor olabilir. Kızımda öyleydi zamanla geçti. Doktor gaviscon vermişti o baya etkili oldu.
Ebru14 yamantosunannesi canım ben 8 aydır senin anlattığın şekilde olan kusmayla mücadele ediyorum. En son doktor dayanamadı gaviscon toz verdi. Oda ise yaramadı. 8 ayın bitmesini bekliyoruz. Ya 6 aylıkken yada 8 ay bitince duzeliyormus. Allah seninde benimde yardımcım olsun.