Kahvelihome Canım ben kendmi anlatayım. 85 ile doğuma girdim. Şu an 57-58 arası gelip gidiyorum. 3 ay yememe dikkat etmedim ama gün aşırı düzenli yürüyüş yaptım 6000 adım. Her yürüyüş öncesi sade nescafe içtim. Dışarı çıkamadığım zamanlarda evde yürüdüm bebek uyuyunca. Sonra kızım sabahları 6 da uyandığı için kahvaltımı erken yapmaya başladım sağlıklı seçeneklerden. Öğlen kahve ceviz vs atıştırdım. Akşam tavuk yeşillik vs yedim. Tatlı krizlerimde hep sağlıklı atıştırmalıklar yaptım yedim. 70 de takıldım kaldım. Daha sonra araştırdım. Aşağıya eklediğin ürüne denk geldim. Bir kıza diyetisyeni önermiş. Vücut C vitamini depolamadığı için yağ yakımı hızlanmıyormuş. Bu ürünü her sabah ve akşam düzenli kullanmaya başladım. 70′i bi kırdım. Sonrası aktı gitti. İlave olarakta doğadan kiraz saplı çayını günde birkez tükettim. Bunun harici evin işi, çocuk vs derken zaten hiç oturamıyordum hep hareket halindeydim. Yani ne ara bu kiloya indim hiç anlamadım. Şimdi gözüm 55 de. Ama sağlıklı kilo verdiğime o kadar eminimki. Bu 1 yıllık bir süreçti. Zaten 2-3 aydırda hiç dikkat etmiyorum. Ama mide küçülmüş zaten almıyor fazlasını. Kilomu koruyorum halen bişey yapmadan. Her istediğimide yiyorum ama az yiyebiliyorum.
https://ty.gl/9a6deeiahw