2 ay 21 günlük oğlum. Boyu kilosu gayet iyi çok şükür. İkinci ay aşılarını oldu, sonrasında birkaç gün aşırı huysuzlandı. Ardından bir düzeldi Allah’a şükür çok iyiyiz. Akşam 8-8.30 arası gece uykusuna dönüyor. Sabaha kadar 2-3 kez emmek için uyanıyor. Rüya beslenmesi yapıyoruz. Güne 6-6.30 gibi başlıyoruz. 😆sese karşı çok duyarlı son günlerde. En ufak bir ani seste irkilip ağlıyor. Zil çalsa, ben hapşırsam falan dudak büzüp başlıyor ıngaaa. 🥺 gün içinde uyanıkken genelde kucağımda. Odaları geziyoruz, durmadan kendi kendime konuşuyorum deli gibi. Çocuk şarkıları söyleyip dans ettiriyorum falan😄 Abisine çok aguluyor, onunla konuşunca gülüyor, aaa uuu oooo sesler çıkarıp cevap veriyor. 🥰 oyun halısındaki oyuncaklara dikkat kesiliyor. Çıngırağın sesini dinliyor falan. Bizde de durumlar böyle. onu taşımaktan. Ev bazen kalk gidelim diyor dağınıklıktan. 🤦🏻♀️Haftasonları eşim evdeysen yapıyorum temizliği. Akşam sırtım, belim, kolum, omuzlarım pert oluyor. Ama hiçbir şey onun kendini kucağımda kokumu alarak güvende hissetmesinden önemli değil. ☺️