BeyzaN77 iki aylık aşılarını oldu evet, rota aşısı için de bilgi verdi ebemiz, ama ben ztn yaptiracaktm. İlk kızıma da yaptrmistim, ortalıkta bu kadar salgın hastalık varken çocuklar perişan oluyolar. Rota virüsü hastalığı da ağır geçebiliyo çocuklarda, aşı olmasında her yönden fayda var hasta olsa bile daha hafif şekilde atlatiyo. Evet brz pahalı geçen ay sorduğumda 495 ₺ dediler imkanınız varsa yaptırin yani çocuklarımızdan daha kıymetli hiç bse yok bence 😊 sağlıkla büyüsün bebeğiniz 🌸