QueenMommm e bebekte değil ama avansas diye bir site var oradan 2 lt zeytinyağı ve 32li kağıt havluyu 120 liraya aldım bir kaç ay önce. müthiş bir fiyattı diye 3 tane siparis verdim. 4 tane yağ 3 tane kağıt havlu geldi.
arayıp bildirdim fazla diye, kapıdan gelip yağı aldılar ama 120 lirayı geri yatırmışlar 🤷🏼♀️
ben elimden geleni yaptım diye uğraşmadım daha fazla. 15 gün bekleyin almazlarsa kullanın gitsin. siz üzerinize düşeni yapmışsınız zaten 🙂