QueenMommm Benim siparişimle beraber başka bir ürün daha geldi ama bana ait değil ben aradım söyledim gelip alacaklar dedi 3 gün oldu hala kimse gelip almadı ne yapabilirim ben bu ürünü gelip almaya niyetleri yok galiba başına böyle bişey gelen varmı
Mimoza-kizim QueenMommm onuda onlar dusunsun canim sen arayip bildirmissin gondermezlersede kendileri bilir demekki cok zarar edecekleri birsey deglmiski pesine dusmemisler
Ftmvrs13 QueenMommm kızıma ilk adım arabası almıştım 2 tane göndermişlerdi ben de sizin gibi arayıp söyledim böyle böyle diye gelip alacaklar dediler kaç ay bekledim baktım ne gelen var ne giden bende başkasına verdim
QueenMommm [silindi] haha benim kutunun üstünde iki tane alıcı ismi yazıyo başka biri bide benim adım valla napcam bilemedim 🤷🏼♀️😁
QueenMommm Ftmvrs13 hahah😁 iyi gelip almamışlar aylar sonra 😁 bekliyeyim bende biraz daha olmadı kullanırım napayım Allah razı olsun diyim 😁 ihtiyacım vardı zaten içindekine
Mimoza-kizim QueenMommm almaya gelmezlerse 10 gun bekle sen kullan cokta maaliyetli bisey degl gerisini onlar dusunsun 😂
TalentedMom QueenMommm yakınlarınızda e bebek varsa mağazaya teslim edin isterseniz almaslarsa kendileri bilir
QueenMommm TalentedMom bulunduğum yerde yok canım malesef ilde var orayada gidemem yani getirdiler kendileri alsınlar almazlarsa kendileri bilirler ben haber verdim tamam dediler ama ses çıkmadı hala
Mimoza-kizim QueenMommm aynen canim sonucta onlarin hatasini sen telafi etmek zorunda deglsin gidip e bebege bunu yanlis gondermisler mi diceksin yani yanlis gonderdilerse gelip alacaklar hicte magazaya gitme yani 10 gun sonra tekrar ara bunlari almiyosaniz ben kullaniyorum de 😂😂