GULCE02 UrasEgeBabysMom Çok şükür bizdede enfeksiyon çıkmadı ama Keskin bir kokusu var ve bugün 8de yenı bez baglafıl 2 de actım bi kere tek çiş yapmıs oda yine lekeli sizde de koku varmı
UrasEgeBabysMom GULCE02 Evet canım sanki bezi çok doluymuş gibi yoğun idrar kokuyor bir bakıyorum ama aslında azcık çiş yapmış oluyor
GULCE02 UrasEgeBabysMom aynen çok sağol cevap verdiğin için bende yarın götürecem tekrardan hastaneye
GULCE02 UrasEgeBabysMom bebegınızın çişi hala aynımı bizim hala aynı her bez actıgımda çok kötü renkli çişi var bide her bez de pembe leke var
UrasEgeBabysMom GULCE02 Evet canım hala aynı az çiş yapıyor koyu sarı renk ve yoğun idrar kokuyor. Leke her zaman olmuyor arada bir görüyorum bezinde
GULCE02 UrasEgeBabysMom Anladim canım inşallah düzelirler ya bu sıcaklar birden geldi çok etkılendı bebişlrrimiz birde kışın dogmuslar
biryazmasali UrasEgeBabysMom sıcaklardam çişli bez sayısının düşmesi gayet normal o aylarda terle atıyorlar çünkü benm kızımda sizin aylarda yaza denk gelmişti doktor endişelenmemi söylemişti