GULCE02 @Derin123 Doktora bugün sabahtan gittik, idrar tahlilleri temiz çıktı hiçbir sorun yok. Az çiş yapmasının sebebinin hava sıcaklığıyla ilgili olduğunu, korkulacak bir durum olmadığını söyledi. Anne sütü aldığı için 6. aya kadar su vermene gerek yok bol bol emzir dedi. 1 Ayda 1 kgyi geçik kilo almış bebeğim, az çiş yapması her zaman aç olduğu anlamına gelmiyormuş bunu öğrenmiş olduk. Özellikle erkek bebeklerin altbezlerinde pembemsi, turuncu lekeler olabiliyormuş enfeksiyon yoksa normal bir durummuş. Bizde enfeksiyon çıkmadı çok şükür tamamen sıcaklar etkilemiş kızlar