Aryasya
Bize aşırı gaz yaptığı için önermedi . 7 günlüktü Dr muayenesi sırasında kaka yaptı. Böyle ishal gibi püskürür tarzda idi . Dr dedi böyle olmaz acilden çıkamazsınız derhal aptamil kesin önermiyorum çok gaz yağıyor dedi. Bu sebeple sma geçtik,
Sizin bebek emdiği için daha az kiloda seyretmesi normal. Anne sütü az kilo yapıp her yönden çok kaliteli gıda . Mama ekstra karışım olunca daha cok kilo yapıyor.
Bizimki 2 ay mamayla beraber emdi hepsi . Sütüm kesildi bitti. Sürekli mama verince de kilo almış olabilir .
Büyük oğlum aptamille sonra sma geçtik gelişimi vs çık iyiydi
Şimdi ki küçük oğlum bebeğim toplasan 2 paket aptamil içti . sonrasında hep sma cok memnunuz kilo beslenme
Biberon seçimde önemli . Plihps avent ve lansinoh karışık kullanıyorum . Bazen çok fışkırtıp içerken heyecanlanıyor hemen avent kullanıyorum daha silikonu sert yavaş içmesini sağlıyor
Lansinoh genelde bunu kullanıyorum.yumuşak silikonlu ( İlk doğduğundan silikonu yumuşak olunca sıkıntı oldu boğazına kaçırıyordu mamayı)