Aryasya
Canım aptamil i Dr önermedi ilk bizde içirdik .
Sma aldık . İyi geldi 4 aylık 7 kg maşallah . 3600 doğdu . Bu gün kavanoz meyve püresine az az başladım sıkınt çıkmadı . Birde sık besle . Önce 2 saate bir , sonra 3 saate bir . Böyle böyle arayı açıp ara öğün ek gıda vermemiz gerekiyor. Ben emzirmesiyim için 4. Ayda ek gıdaya başlayabiliyoruz.
Gece Telefonu ayarla , 3 saate bir besle canım