Nilsena5507 Deletedmom143 gecti mi simdi iclerdeki agriniz. Benim de oyle 2 bucuk ay oldu ic dikislerimin karin ici agrilarimi hissediyorum. Cok rahatsiz edici
Deletedmom143 Nilsena5507 şimdi geçti eser yok çok şükür oğlum 10 aylık oldu sanırım 7 den sonra hissetmedim hiç
Nilsena5507 Deletedmom143 ay ne guzel. Insallah benim de gecer. Boyle karninizi acitir miyfi pantolonlarinizin lastikleri falan. Ben dar seyler giyince karnimin ici aciyor. Size de olur muydu boyle rahatsixlik verir miydi
Deletedmom143 Nilsena5507 uzun bir süre sadece tayt ve elbise giydim o sıkıntıdan dolayı. Suya girdiğim zaman çorap giymediğimde de sızlamalar oluyordu sizde dikkat edin inşallah geçecek sizinkide 🙏🏻💕
Nilsena5507 Deletedmom143 ay allah razı olsun nasil mutlu oldum bilemezsin. Cok kafama takiliyordu. Cok sagol canım.