Svmgncr 20 gun oldu sezeryan yapalı ılk defa bagırsaklarımda agrı var sankı taze agrı gıbı gecelerı cok usume tutuyor bırden ter bosalıyor bu durumu yasayan var mı
Asellesa Svmgncr lohusa tutremesi canim usume tutup steslenince saril battaniyeye gecene kadar yst uyu
Sevgi1 Svmgncr valla benim Mart'ta oldu birden terliyordum hararet atesleniyordum 😂geçiyo 40 a kadar bide hava da sicak
Deletedmom143 Svmgncr Bir kere yaşadım o durumu çok kötüydü 3 battaniyeye sarılmıştım resmen 10 dk titredim sonra sıcak bastı kalktım 🤦♀️
Kbrakrtlms Svmgncr ben de doğum yapalı 8 ay oluyor hala daha karnımda ağrı oluyor bazen çok fazla normal mi bilmiyorum doktorada gitmedim ..
Yavuzuannesi2012 Svmgncr benimde karnım çok ağrımıçtı 15. Günümde bir avuç büyüklüğünde pıhtı geldi ve ondan sonra geçti ağrım sizinde acaba ondan olabilir mi ki
Deletedmom143 Svmgncr iç dikişlerde mi ağrı var yoksa bi organınızın mı ağrıdığını hissediyorsunuz ? Benim 5 ay olucak 3 bitimine kadar da karnımın içi sızlama şeklinde agrıyordu
Svmgncr Kbrakrtlms cok rahatsız edıcı bır agrı dungece basladı ve hala devam edıyor gıdecegım sımdı doktora enfeksyon kapmasından korkuyorum
Zhl06 Kbrakrtlms benim 12 ay oldu sol tarafımda bi agrı var doktora gittim gaita testi verdim mikrop falan var mı diye bi şey çıkmadı ama hala agrı oluyor
Svmgncr Deletedmom143 bagırsaklarım sag tarafıı boslugumun yanı asırı derecese bırden vuruyor bebegımı bıle kucagıma alamıyorum duscek gıbı oluyorum
Nilsena5507 Deletedmom143 gecti mi simdi iclerdeki agriniz. Benim de oyle 2 bucuk ay oldu ic dikislerimin karin ici agrilarimi hissediyorum. Cok rahatsiz edici
mmervepanavur Svmgncr Svmgncr lohusalıkta çok sık oluyor dikkat edin ben zatürre oldum böyle tere dikkat etmediğim için