Balkiz15 benim oğlumdan da iki kez aldılar. Tekrar alacağız diye aradıklarında kahroldum bende. Telaşlanmayın bişey olduğundan değil dediler. Gittik verdik ve hemşirenin yeterince kan alamadığını öğrendik ilk seferinde. Bişey çıkmadı çok şükür. Umarım miniğinizde de çıkmaz Allah yardımcınız olsun, dualarımız sizinle 🙏❤️