MucizeKalbim maysa-19 bende sizin gibi kendi tercihimle yalnızım gerçekten dost arkadaş diyebileceğim kimseyi tanımadım daha. Sildim gitti annem babam şükür var. Gidip geliyorumbende ama orda uyuması yemek yemesi sorun oluyo ordada yoruluyorum kafa olarak
maysa-19 MucizeKalbim aynı canım inan bak dakka oturmuyorum üstüne bide onların işini gucunu yapıyorum.annem gezdiriyor.esimde diyor annelere gittin dinlenmişsindir.evet baya bı dinlendim diyorum.ne yapayım çocuğa değişiklik olsun en azından bildik yer diyip idare ediyorum.
Elif311 MucizeKalbim aslında bir iki arkadaş edinseniz eşinizin iş arkadaşlarının eşleri falan yok mu tanışsanız