Kızlar eşim işinden dolayı pek yanımda olamıyor. Haftasonu bazen cumartesi bazen pazar izinli. Genelde herseye yalnız koşturuyorum. Alışveriş hastane park derken yoruldum. Arkadaş çevremde yok..
Benim gibi olup bunalan varsa dertleşmek istiyorum . Çok sıkıldım yakında karşı apartmana yeni taşınan çocuklu kadına balkondan el sallayıp tanışmak isticem sanırım öyle bunaldım artık… neredeyse adamı bosayacagim varlığın yokluğun bir diye.
Bari huzurumuz olsa oda yok.
Biraz sirtimin sivazlanip saçımın okşayıp elimin tutulması lazim ama yok..
Siz nasıl basacikiyosunuz bu ruh haliyle. Artık yoruldum