Oznurkk aysnr0649 sağlık ocağına soracam tabi her bebek farklı.bi de benim bebeğim klasik fenilketönüri hastası. Her istediğimizi kullanamıyoruz maalesef 🥺
aykoz_ Syyyy Bsrmrym bunu ankete sunmanız bile düşündürücü. Arkadaşım yaptırmadı oglu suan cok ağır geçiriyiır pis bi hastalık allah başa vermesin
Bsrmrym aykoz_ düşünmenizi gerektirecek ne oldu ki anlamadım 😊 bazı rahatsızlığı olan bebeklerin bu aşıyı olmaması gerektiğini de biliyorum. Bunu ankete sunup sunmamak beni iyi ya da kötü bir anne yapmıyor 🤷♀️
Bktece Bsrmrym yaptirin cocuklarda yaygın ve cok tehlikeli bir hastalık. Yakalandiklarinda kötü oluyor
aykoz_ Bsrmrym bazı bebeklerin saglık durumundan dolayı aşı olmaması gerekıyorsa neden evet desin , yada saglık sorunu olmayan neden hayır desin orası düşündürücü😊
thecamellia Bsrmrym size kalmış bişey ama maddi açıdan sıkıntı olmaz ise sizin için yaptıtmanızı öneririm
Bsrmrym Bbilgilii teşekkürler cevabınız için, direkt yaptır demediniz çünkü her tedavi herkes için uygun değil. İlk önce bunu bilmeli herkes sonra yorum yapmalı🌸
hilalhsnygt Bsrmrym Her tedavinin herkese uygun olmadığını burdaki herkes biliyor zaten siz sordugunuza göre demekki sizin cocugunuzda yapılmaması için bi sorun yoktur diye düşünüp cevap vermislerdir diye düşünüyorum
Bsrmrym aykoz_ evet olmalı çünkü şu şu şu sebepten, hayır bazı bebekler olmamalı şu şu şu sebepten.. Bu konuya dikkat edin vs.gibi öneriler. Bilmem anlatabildim mi 🙂
AnnaKarenina_ Bsrmrym erkek kardeşime yaptırmadk çok şükür yakalanmadı ama bi ablamın kızı yakalandı yaptırmadığı için hastanede yattı çok kötü oldu bende o yüzden riske atmadım yaptırdım