Merhabalar🌸 Kızım 15. haftaya girdi. Rotavirüsü sanırım bir iki güne en son yaptırmam gerekiyor. Görüşleriniz nelerdir. Yaptırmalı mıyım,geç mi kaldım ve yaptırmazsam çok büyük bir şeyle karşılaşır mıyım. Tecrübesi olan arkadaşlar yazabilirse çok sevinirim. ⚘