ismihan87 Günaydın güzel annler Çarşamba günü uygunsa hepinize inciraltinda bebişlerle buluşalım mı, ne dersiniz?
ismihan87 ismihan87 @espixie @yadamlakarabulut @Emineg35 @Zinnurem35 @Defne_kms @papatya09_ @Minzilikuymak61 @cisem3535 @Esen3535 @mrszng03 @1bebis1annis @Lenasmother
ismihan87 barlassmoom pardon olur mu valla kusura bakma diğer post tan İzmirli anneler le yazistik onları etiketledim tabiki tüm annelere bekleriz 😍❤️
mrszng03 ismihan87 anlatmaktan bıktılar artık geri çekilme korunma değil diye direkt ismini değiştirmiş ya ahahahaha çok güldüm
mrszng03 ismihan87 ay çok özür dilerim ama eşimle konuştum Çarşamba nöbette tabi carsambaya devam bana carsamba uyuyor 😃😃 onların çalışma sistemi değişik biraz belli olmuyor günleri bende anca nöbetteyken çıkabiliyorm