Miniminimini besafe izi turn kullanıyorum çok memnunum ama ben geçen sene almıştım bu fiyata alır mıydım bilmiyorum ama hem yüksek dışarıyı görebiliyor bir kere bile ağlamadı kızım oto koltuğunda ama enn önemlisi 360 derece dönebilen al hem oturtturken çok büyük rahatlık hem de uzun yoolda kolaylıkla yemek yedirebiliyorsun