Lalin Miniminimini yenidoğan döneminde cybex sirona s kullanmıştım, şimdi besafe İzi comfort x3 kullanıyorum gayet memnun kaldım ikisinden de.
birbenbirbebegim Miniminimini Ben Hepsiburada dan Converse diye.bir markanın dönen oto koltuğunu aldım 1.5 senedir kullanıyorum memnunum
aslansmomm Kbrozmn bende aldım ama henüz başlamadık kullanmaya, kaçıncı ayda kullanmaya başladınız? Bir de dönmemesi çok sorun yaratıyormu
OozlemOozlem Rumi-Hiro merhaba hangi modeli aldınız acaba? Biz de pallas s fix aldık ama ön bar tam çenesine dayanıyor bebeğimin🥲
Demura Rumi-Hiro biz de cybex sirona aldık ama oğlum daha 5 aylık diye mi bilmiyorum pek rahat gelmedi, kafası önüne düşüyor sürekli ve 360 derece dönüşü yalnızca dik pozisyonda oluyor. Sizinki hangi model?
Meryemdamla birbenbirbebegim ben de araştırdım hangi model sizin yatma kademeleri nasıl acaba paylaşabilir misiniz
Fundasu Kraft Spin Signal kullanıyoruz 360 dönüyor,kalitesi tartışılmaz aşırı iyi ve çok çok memnunuz.
Optiii Joie spin 360 derece dönen koltuğunu aldık 0-19 kg arası kullanımı var. Bebeğim 6 aylık 8 kg bunu kullanıyoruz. İçinde rahat ediyor kullanımı rahat. En önemlisi adac puanı 1,8 ile en yüksek puanlı koltuk dönebilenler arasında