Kızlar bende 5-6gundur öksürükle beraber boğazımda gitmeyen çok afedersiniz balgam var.Hergun biraz daha iyi olurum diye beklerken daha kötü oluyorum.öksürük boğazımı gicikliyor kulağımın içi gözümün ici kaşınıyor öyle kötü oluyorumki göbek deliğim bile acıyor.Allah düşmanına bile vermesin.ikigun önce doktora gittim emzirdiğim için ilac vermedi parol dışında bişey kullanma dedi.eve geldim geçer belki diye akşamına kötüydüm bitane nurofen yuttum bebegimide emzirdim mecburen sanki biraz rahatlamıştı ama korkudan bı daha içmedim şimdi gene azdı, boğazım dolu nefes almam bile zorlaştı balgam bitmiyo uzandigim zaman daha rahatsızlık veriyo uyuyamıyorum su saat oldu gözlerim şişti ama uyuyamıyorum ılık suya bal limon koydum içiyorum inşallah faydası olur.bu balgamı öksürüğü ne geçirir kullanıp memnun kaldığınız bitkisel bir çözüm yolu varmı