Deletedmom_34 Cnsl123 terliyor mu, yani ıslak gibi bir soğukluk mu, öyleyse sıcaktandır, üzerini örtmeyebilirsiniz, bir de evinizin derecesi önemli
Cnsl123 Deletedmom_34 evet nemli gibi bi soğukluk var üzerini çıkarıp kısa kollu zıbınla yatırtsam üzerine ince pike örtsem olur mu
Cnsl123 Deletedmom_34 üzerini çıkardım sırtına da bez koydum kısa kollu zıbın üzerine de ince pike örttüm yeni hastalık atlattı kızım terleyip hasta olmasını istemem bende tam anlayamıyorum terledi mi üşüdü mü soğuk olunca termometremiz bozuldu ama 24 derece 25 falandır evim
Mirarya Benim bebeğimde 4 aylık bende uzun kollu ince body pijama üstüne müslin örtü yatırıyorum kolları üşür diye kısa kol giydiremiyorım müslin uyku tulumu alsam nasıl olur kullanan var mı ?