ElifNehir22 kısa kollu bir zıbınla hatta sıfır da olur uyutabilirsiniz, küçükken daha çok terlerdi bebeğim, muhtemelen sizin de öyle oluyor, üstünü örtmenize gerek yok diy düşünüyorum. Kolları soğuk olsa bile ordan üşüdüğü anlaşılmazmış. Ensesine ve göğsüne elinizi koyup sıcaklığını anlarsınız, baktınız göğsü soğumuş gibi o zaman ince bir şey örtersiniz üstüne.