Sevvalakkah merhaba, anlatayım nasıl geçti, sabah çok erken uyandık, evimiz İstanbul Avrupa da ama uygun fiyatlı ve saati en güzel uçak sabihadaydı , oraya kadar da yolculukta bebiş biraz daha uyudu, gittiğimizde hala uykusu vardı ama uyandı , o uyanıkken check in pasaport işlemlerini hallettik , yaklaşık zaten 2.5 saat bu şekilde geçti, 15 dk rötar vs derken kızımın uyku saati geldi Bi de ordan oraya yorulmuş olacak ki , uçağın kalkışında emzirirken uyuyakaldı🙈 yaklaşık 2 saat kadar🧿🥰 uyandığında su içti sulukla oynadı etrafına bakındı, camdan bakmasını istedim biraz öyle geçti , yanıma ufak renkli sticker lar almıştım onları cama ve önümüze açtığımız servis kısmına yapıştırdım onlarla oyalandı, oyuncakları çok dikkatini çekmedi çünkü etrafında çok uyaran vardı , ilgilenmedi, ufak cam bir kavanoza bebe bisküvisi koymuştum , onu biraz yer biraz diş kaşır dedim ama o sallayarak onunla da oynadı , bu da harika oldu ,inerken emzirme konusunda da aç olduğu için skıntı yaşamadım🤲🏼🌿🧿maşallah diyim ilk deneyim için çok iyi idare etti, o uyku bizi çok rahatlattı, darısı tüm diğer bebişli yolculuk yapam annelerimizin başına 🤲🏼🥰🥳 benden tavsiye , en ön sıradan yerinizi alırsanız daha rahat hareket edebileceğiniz bir alanınız oluyor, Bi tek eksik o oldu, bebiş uyurken rahat edersiniz😊 ya da rahat zamanlarda oturmaktan sıkılırsa ayakta kısa Bi kaç adım atabileceği alan olur 🍀🌺 çok çok çok sevgiler🤗🤗🤗