Masalmseda Aslında gerçekten hiç dert değil valla çıkarken elimden geldiğince toplarım 🥰 evet ya uyku saati olsaydı mükemmel olurdu uyanınca zaten uyku sersemi pek tatlı oluyor Bi süre 🧿🤭 ama öyle saatlere koymuşlar ki saatleri hiç denk gelmiyor ,inşallah motor sesi etkiler de belki 1 saatini falan en azından uyur🤲🏼🤲🏼🤲🏼🌺 Rabbim kolaylık versin hepimize valla , eskiden bizle nasıl geziyorlardı annemler düşünüyorum ,oto koltuğu yok ,öyle şarkı türkü yok, annem arabanın arkasına uyuyunca öylece yatırırmış falan🤷🏼♀️biz mi çok dert ediyoruz acaba bilemedim ki😅