@tmrskbr haklısınız valla açmı kalsın bebeklerimiz anlamış değilim benim dogumumdan itibaren çok şükür sütüm çok iyiydi şu sıralar azaldı 90 ml çıkıyor sağsam ondan dolayı aç kalmasın die mecburen aldım mamayı ama bende tadımlara başladım yavaş yavaş allah’ımın izniyle düzelicek bebeklerimiz 🙏🏻😊