Hanımlar merhaba 5 ay 13 günlük bir oğlum var ama 1 yaşındaki bir bebeğin olması gerektiği kiloda 10 kilo kilosu boyuda 70 cm anne sütü ve mama ile beslendi 3 aylıktan itibaren ve bu kiloya kadar geldi gelişimi önde ve durduramıyoruz doktora götürdüm mamayı kes dedi şimdiden ek gıdaya başlamak istiyorum bende hem anne sütü alsın hemde ek gıdalara başlamış olayım diye düşünüyorum ve kilosunu biraz vermesini istiyorum sizce nasıl bir yol izlemeliyim kilosu normalmi? Ve ek gıda olarak neler vermeliyim neyden başlamalıyım ilk bebeğim tecrübeli annelerden yardım istiyorum :)