Asil_mom benim oğlum 15 aylık. Dışardan bir şey vermem gerekirse genelde tercihim köfte oluyor. Ancak bildiğim güvendiğim yerlerden. Bugün ev oturmasına gittim yanıma etli arpa şehriye pilavı, yoğurt, çilek ve mixmey aldım. Ne zaman isterse de emziriyorum. Dışardan atıştırmalık alacaksam da ya fropie ya züber ya da humm tercih ediyorum.