Asil_mom meyveli yoğurt yapiyorum( ara öğün niyetine), celik termosa corbasini koyuyorum,disari cikma saatini de hemen yemek sonrasina ayarlıyorum,tok cikiyor yani. Minik pipetli devam sütü,bebek ekmegi ya da biskuvisi gibi yaptığım atistirmaliklardan da koyuyorum,kefir ya da ayran da bulunduruyirum disarda kalma suresine göre,ya da sutlaci varsa yanima aliyorum.