Sağlık ocağı pek anlamıyor bence büyük hastaneye gidin belki röntgen fakan çekilebilir çünkü biz hep aynı şeyi yaşıyoruz hemen ventolin alıyorum 1 haftaya geçiyor çok ilerlerse acillik oluyoruz çünkü biz 40 liydi daha zatürre olmuştu o yüzden çok dikkat ediyorum, dolmasını beklemeyin sürekli açın burnunu